Recenze (29)
Coherence (2013)
Film si psychologicky hraje stejně tak s hlavními hrdiny jako s diváky - já měl většinu času husí kůži a přitom jsem se bál a zároveň těšil na to, co přinese následující záběr. Po závěrečném střihu jsem ještě chvíli hypnotizoval prázdnou obrazovku. To je..vlastně velmi žádoucí a svědčí to o kvalitě :)
Vše je ztraceno (2013)
Pomalé pohyby "osamělého mořského vlka" zpomalují celý film. Zrychlil bych střih. Taky bych možná nespoléhal na to že obraz řekne vše sám a zařadil bych nějaké to slůvko navíc, protože ve filmu jich je co by člověk na rukách spočítal, a někdy mi z obrazu fakt nedošlo co to tam ten chlápek zkouší. Ale na druhou stranu, proč ne... 50%
REC 4: Apokalypsa (2014)
Nářez! Po slabší trojce je tu opět nadupané pokračování! Děj čtvrtého dílu začíná tam, kde skončil druhý, aby se následně mohl přesunout na širé moře (kde to chvílemi vypadá jako ve hře Dead Island). Apokalypsu ve smyslu zaplavených měst nákazou tedy nečekejte. Někdo by mohl dokonce i říct, že se to ze začátku vleče. Dle mého názoru se z toho ale stal víc film. Podložený dobrou hudbou, nenuceným chováním hlavních hrdinů a typickými záběry třesoucí se kamerou drží po celou dobu v napětí. Odpovídá na několik otázek a přidává další. Třeba jestli pude páté pokračování? Já si myslím, že ano. A ačkoliv nemám rád nesmyslné natahování filmových sérií jen pro vytřískání více peněz, tady mi to zatím tak necitlivé nepřijde a na případné pokračování se těším. 85<%.
Princezna a písař (2014) (TV film)
Tato pohádka nenudí a snaží se být vtipná. Někdy to však hraničí až s trapností.
127 hodin (2010)
Film o borci a magorovi v jedné osobě aneb "Přežít!" ve filmu.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Nevím proč, ale myslel jsem si, že to nebude dobrý film. Téma ale bylo zajímavé a nakonec to celé bylo poutavé až náročné na pochopení. Časová smyčka, která je vždy ošemetná a vyvolávající mnoho diskuzí, zde byla podle mě zpracována docela dobře.
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
Čekal jsem šit, který bude svojí přítomností držet nad vodou jen Emma Watson. A i když nepředstavovala ani hlavní roli, nebylo to vůbec tak špatné.
Nejvyšší nabídka (2013)
Film je opravdu dobrej a poutavej, ale ten konec mi tam prostě nějak nesedí, ať se na to dívám z kteréhokoliv úhlu. Docela by mě zajímalo, jak to ten autor skutečně myslel a jak to teda mělo být.
Očista (2013)
Námět se mi líbil. Jeho zpracování v něm ten potenciál ale moc neobjevilo. Hlavně nesympatizuji s některými zásadními rozhodnutími hlavních hrdinů, takže jsem s nima nemohl až zas tak soucítit. Ale ne že by to bylo až tak špatný, mohlo to bejt ale o dost lepší
Rybí legendy Jakuba Vágnera (2011) (seriál)
Jakub Vágner je fakt borec! Má neutuchající odvahu a odhodlání. Každý z těchto filmových cyklů nabízejí velice zajímavý a poučný pohled na danou krajinu, kulturu a zvyky. Rozhodně se netočí jen okolo ryb a rybaření, i když je to samozřejmě jedna z hlavních složek. Já Jakuba obdivuju!