Oblíbené filmy (10)
Hledání Země Nezemě (2004)
Mě tento životní příběh Jamese Barrieho hodně zaujal a smrt Sylvie Davisové mě dojala. Herci hrají přirozeně a mile.
Forrest Gump (1994)
Kdo s nás zažil takové množství událostí jako Forrest. Jeho životní příběh musí zaujmout každého diváka. Jinak Tom Hanks získal po zásluze zlatou sošku a originální příběh s množstvím starých songů je nesmrtelný.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Její případ (2005)
Tyto filmy o obyčejných lidech mám moc rád a když jsou podle skutečnosti tak tím více. Josey se moc fandil a sem moc rád že spravedlnost vyšla najevo. Jeden z nejsilnějších filmů co sem viděl.
Schindlerův seznam (1993)
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Zažít takové dobrodružství s hledáním archy jako zažil indiana by chtěl asi každý.Jinak film je je po příběhové,herecké i hudební stránce perfektní.
Temný rytíř (2008)
Nejlepší akční film,který je geniální ale především díky Heathu Ledgerovi. .Scházela mě tady ale Katie Holmes z jedničky.
Střihoruký Edward (1990)
Hodně smutný film. Tým tlustým škaredým paničkám bych nejradši dal přes držku. Členové rodiny jsou mě ale sympatičtí, Johnny Depp hraje dokonale , hudba je magická a tento film mám prostě hodně rád už od dětství.
Fontána (2006)
Film se těžko popisuje protože je jiný než ostatní. Při prvních zhlédnutích mě dokonce ani moc nezaujal a dost sem se v ději ztrácel,postupně se ale můj pohled začal měnit a film se stával čím dál více oblíbeným, až se nakonec dostal do top 10.I ten děj začínám trochu chápat.Film má dokonalou vizuální, hudební i hereckou stránku.