Recenze (54)
Celebrity s.r.o. (2015)
Mongoloid Kaňkovský a skoromongoloid Mádl jako Kamarádi do deště 3. Pan režisér Šmídmajer zcela jistě trpí nějakou mentální indispozicí a okamžitě přistává na mém Black listu. A vůbec bych se nedivil, kdyby za tento filmový skvost dostal 15 let natvrdo. Hanba pluť
Šmoulové: Zapomenutá vesnice (2017)
Chválabohu návrat pouze k animované verzi bez živých herců, což děti nebavilo. Pochvala tvůrcům, kteří si s tím dali hooodně práce a nespoléhali pouze na fenomén těchto modrých démonů. Spousta nových zábavných postav a výborný příběh s vyvrcholením v podobě pohřbu a následné reinkarnace Šmoulinky. Naštěstí někdo pochopil, že původní prahistorická verze, na které jsme vyrostli my, rodiče, už je v dnešní konkurenci 3D pohádek, mimo mísu. Tímto filmem si zcela jistě zajistí kult i pro příští generace. V kině byl rachot jak na hokeji
Plán útěku (2013)
Kluci s pořádně starýma kulkama zase kličkují mezi kulkama
Aloha (2015)
Nuuuuda... Jediná zábavná chvilka byla komunikace chlapů beze slov
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Spielberg je génius... Absolutně nechápu jak mohl natočit něco takového v roce 1977
Líbánky (2013)
Bravurní zpracovaní závažného tématu...a proto si pouštím Jarchovského filmy... nikdy nezklamal...A musím vyzvednout i skvělé herecké výkony
Jak se zbavit nevěsty (2016)
Kýčovité, absurdní a bizarní...Ale celkem mě to bavilo, což mě děsí...brrr
Železná srdce (2014)
MEMPHISKÁ KRÁSKA (1990) v tanku...a to já můžu
Učitelka (2016)
Bravo...4,5*... Jarchovský opět nezklamal... Věrohodné, inteligentní, poutavé, silné... Prostě kdo umí, ten umí
RRRrrrr !!! (2004)
Soudruzi z Francie se v dětství dívali na CAVEMAN(1981), ale to nestačí...V něm jsou chytré gagy, tady ne...U tohohle filmu bych se zasmál pouze v jednom případě...To kdyby mi jeho název něžně zašeptala do ouška moje ráčkující šéfová, až by těmi vibracemi došlo ke ztopoření bubínku, kladívka i kovadlinky