Recenze (56)
Joker (2019)
Hodně silný.
Černobyl (2019) (seriál)
Silné a to jakože hodně.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Po prvním shlédnutí jsem nebyl daleko dát hvězdu jednu. Po čase a chvilce přemýšlení je to vlastně velmi dobré a škoda že nedošlo na původně zamýšlenou delší stopáž. Bylo by možné víc nastíněné propracovat. Když přemýšlíte a vnímáte co se asi chtělo vyprávět tak nejde dát pod 4.
Dobré ráno, Vietname (1987)
Jiný úhel pohledu na to nač by určitě hodně lidí rádo zapomnělo. A je dobře za takové filmy aby se to nestalo.
Kolo zázraků (2017)
Podívaná v retro stylu a očekávaném tempu. Bavila mě hudba, kamera i Jim a Kate. Překvapením byl Justin. Ironicky zábavné až místy komické. Bavilo.
Liga spravedlnosti (2017)
Další pokus DC sesadit z trůnu Marvel. A je to opět marná snaha. Záporák nebavil, vtipy strojené a Ben už by toho Batmana měl vzdát. Není to propadák, ale je tam vidět křeč jak to chce být lepší a cool. Mě osobně by vůbec nevadil vážný protipól na free Marvelovky. Tak snad příště proti Injustice League? Zatím 60% .
Rychlejší (2010)
Jednoducha vyvrazdovacka na dlouhe zimni vecery.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Vizualne povedeny postapo svet. Pekna akce a v celku by se nasel i pribeh. Oba hlavni hrdinove dobra prace. Nemuzu jinak nez plny pocet. Plus jednu hvezdu navic za Tatru jako "hlavni auto".
Ant-Man (2015)
Tu postavu mam uz dlouho moc rad, takze obavy jak dopadne jeji premiera mimo stranky komixu byla na miste. No bal jsem se zbytecne.
Road House (1989)
Film meho mladi ktery v dnesni dobe pusobi usmevne. Ja mu to ale rad odpoustim. Porad me bavi.