Recenze (8)
Nell (1994)
Nádherný film!!!
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Výborný film a Leonardo je úžasný!!!
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Nejhorsi serial vsech dob.......
Kramerová versus Kramer (1979)
Výborný film,co jiného dodat!!!
Duch (1990)
Nádherný a dojemný film!Vždy pláču a můžu ho vidět pořád!
Vyprávěj (2009) (seriál)
Nejlepší seriál za poslední roky!!!
Na divoké vlně (2012)
Super pohodový film,doporučuji!!!
P.S. Miluji Tě (2007)
Nádherný film u kterého se směji a zároveň brečím!!!Super...