Recenze (46)
Bourneovo ultimátum (2007)
I po 14 letech a po dvacátý projekci stále nejlepší akční film všech dob a revoluční série, která ukázala, že akční hrdina může mít duši, být zranitelný a vy to díky civilnímu provedení, jaký tu do tý doby nebylo, prožijete téměř na vlastní kůži. Díky tomu ve vás leží i celý dny...
Minuta věčnosti (2021)
78 minut věčnosti :-(
Kdybys jen tušil (2020)
Nejlepší romantickej film od Netflixu!
Pátrání (2018)
Po delší době série ukázkových twistů :)
Persona (1966)
Nevím, jestli byla Persona hned po Lesních jahodách dobrou volbou. Film už je (zejména v rozuzlení) plný sofistikovaných symbolů a výjevů, k jejichž plnému rozklíčování potřebuji hlubší analýzu. Nicméně jako člověk, který má určité studijní základy z psychologie musím uznat, že tvůrce vykresluje daný psychopatologický jev velmi realisticky a jeho zde zmiňovaná tvůrčí krize způsobená nemocí konečnému dílu rozhodně přidává. Naslouchat a tak se vyposlouchat z vlastních problémů. Mluvit s prvotním cílem pomoci, ale následným nalezením vlastních problémů a nedostatků. Léčba projekcí/imaginací. Je toho tu hodně!
Deadpool 2 (2018)
I'm Batman, Mr. Brown Panther :D
Post Tenebras Lux (2012)
Těšim se, až do něj dospěju...
Nemilovaní (2017)
K plnýmu hodnocení chybí moment překvapení.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Herecký výkony dávaj, ale příběh? Ten tolika cenám neodpovídá...
Místo u moře (2016)
Tohohle Afflecka nemusim, ale tady si Oscara zasloužil...