Poslední recenze (4)
Takoví normální Američané (2013) (seriál)
Normálne ma tento seriál vtiahol do dôb studenej vojny. Je takmer nemožné, nemať rád hlavných hrdinov aj keď sú to ruskí agenti. Zatiaľ dávam 80%. musim dodat, že po dopozerani 7mej časti sa to zaujimavo zamotava.
Námořní vyšetřovací služba (2003) (seriál)
Nikdy neomrzí ani neunudí a osobne jeden z najlepších seriálov ktoré sa vysielajú. Nie nadarmo je už v 9tej sérii. 5 hviezd zaslúžené. Najlepšia samosebou je Abby ale v kombinácii so super Gibbsom, movie maniakom di Nozzom a s ninja zabijačkou a-lá MOSSAD so Zivou sú postavy tak zladené, že vážne lepší mix charakterov a v takom množstve asi zatiaľ nie je v žiadnom inom seriály
Výjimeční (2011) (seriál)
Pomalejší rozbeh ale po druhej časti sa mi to celkom začalo páčiť. Bolo by to asi na 3 hviezdy ale Ryan Cartwright hrá svoju postavu skvele, jeho komentárne v spojitosti s pohľadom na neho stoja určite za to. Zatiaľ takých 76%
Poslední deníček (1)
prvý krát
Takže dnes je to môj prvý deň ako registrovaného. CSFD je pre mňa takým vodítkom do čoho sa pustiť a čo vynechať skôr ako to začať pozerať.