Oblíbené seriály (10)
Černé zrcadlo (2011)
The End of the F***ing World (2017)
Neskutečná nálož...
Proč? 13x proto (2017)
Elita (2018)
American Horror Story (2011)
iZombie (2015)
Zlá krev (2017)
Daria (1997)
Co se týče animovaných věcí, tak všechno u mě závisí hlavně na stylu animace (tj. jestli je to vůbec koukatelné, nebo ne). Musím říci, že v tomto případě mne právě animovaná stránka moc nenadchla. I tak se ale přes to dokážu přenést a sledovat další a další díly. To už asi o něčem vypovídá.............."Nebudu po svý mámě střílet. Aspoň ne barvou."