Poslední recenze (4)
Monstrum (2022) (seriál)
Dal by som tak max 70 percent.. Posledné 4 časti boli dosť nudné a čakal som kedy už to konečne skončí.
TACHO (2010)
Strašná nuda a tie herecké "výkony" som im absolútne neveril,Landa ako keby to hral nasilu.Najlepší bol Pomajbo s mafiánom alias rúžový dinosaurus.Scenár katastrofa.
Zlo (2012)
Úvod nuda,jadro neočakavane dobré a záver zbabraný.Ale na to že to je slovenský horor až príliš dobré...