Poslední recenze (8)
Avengers: Endgame (2019)
Důstojné završení dlouholeté " Marvel " ságy . Blahopřeji !!!!
Blair Witch: 20 let poté (2016)
Nejsem moc narocný . Vlastně sem od toho moc nečekal a chtěl sem jen Béčkovou odreagovačku ... ale tohle je opravdu sračka . Nic mě na tom nebavilo a to se rád kouknu i na filmy co mají na Čsfd hodnocení 10 procent ...... hrůza
Brána temnoty (2015)
Možná je to faktem že Nicolase Cage miluji ale film se mi líbil . Závěr byl trošku ujetej ale to hodíte stejně stranou. Skvěle zahrané a napětím se nešetří . Sem spokojen :-)