Oblíbené filmy (10)
Fontána (2006)
RocknRolla (2008)
Shutter (2004)
Zločinec (2008)
Země bez zákona (2012)
Zatímco spíš (2011)
Již po několikáté jsem se přesvědčil o tom, že Španělé prostě umí! Film působí spíše jako drama/thriller s lehce zábavným podtextem, než jako horror. César, který pracuje jako domovník a vrátný v činžovním domě, o jehož nájemnících má dokonalý přehled, se pravidelně, noc co noc, vydává vstříc novým dobrodružstvím, a v případě mladé nájemnice Clary i prohlubování "mezilidských vztahů". Kdyby tak věděla, co s ní provádí, zatímco spí?! A když už se pustí na hodně tenký led a ocitne se v situaci, kdy by jej mohly jeho svérázné praktiky prozradit, použije ještě svéráznější, aby zahladil stopy a odvedl pozornost jiným směrem. Film je tak trochu sondou do Césarova životního osudu a nejspíš Vám brzy dojde, že není zrovna nejštastnějším člověkem v Barceloně. Přes všechny negativa jeho role, si ale rychle získal mé sympatie. jak César, tak i sympatická Clara.
La cara oculta (2011)
Egon & Dönci (2007)
VALL-I (2008)
Elysium (2013)
Je sice pravda, že "District 9" byl i pro mně tak trochu revolučním sci-fi, něčím co tady předtím více-méně ještě nebylo a Elysium (nejspíš právě proto, že jsem si při jeho sledování vzpoměl právě na District 9) možná zlehka staví na jeho pevných a neotřelých základech, ale to mi rozhodně nevadí! na Elysium jsem se dlouho těšil a ani v nejmenším mně film nezklamal! Skvělé zpracování, povedené akční scény a pro mně výborný Matt Damon dělají Elysium jeden z těch lepších filmařských počinů svého druhu.