Recenze (395)
Tlapková patrola ve velkofilmu (2023)
Já to přežil a děti byly nadšené.
Malá z rybárny (2015)
Vyloženě hnusná a depresivní volba podoby loutek /animáků. Je jedno, jaký je příběh, protože se na to nedá dívat.
Furioza (2020)
Samotný film je docela zajímavý, ale vyplývá z něj jednoduchý závěr. Zrušit všechny chuligány a registrovat všechny návštěvníky rádoby tělocvičen, kde se z tupých sviní stávají extrémně nebezpečné tupě svině.
Teorie tygra (2016)
Film je vážně skvělý, ale snad všechny ženské role jsou takové svině, že je mi pokaždé při sledování filmu fyzicky špatně. Vilhelmová je pro mě od této role mrtvá.😀
Mstitel (2021)
Vtipná halucinogenní jízda. Film se rozhodně vymyká většině české tvorby.
A Fine Line (2012)
Příběh neskutečných sportovních výkonů plný dechberoucich záběrů a inspirace.
Charakterní postavičky (2019)
Herecké výkony místy hraničí s divadlem. Cem Yilmaz hraje parádně ale výkon Özkan Uğura v Blaznech je prostě pecka. Příběhy jsou skvěle vyhrocené byť občas působí trochu uměle. Pro mě velké prekvapeni.
Návrat do budoucnosti III (1990)
Jedna z nejlepších sci-fi všech dob. Tomu filmu nechybí nic. Jen varuji před novou verzi českeho dabingu. Víc než dvacet let stará puvodni verze českého dabingu je mnohem lepší.
Greenland: Poslední úkryt (2020)
Druhá polovina filmu trpěla na slabší filmové triky a začala být klišoidnější. Mezi katastrofickými filmy nicméně určitě nadprůměr.
Mizerové navždy (2020)
Místy až moc vyumělkované a rádoby vtipné, ale stejně je to nadprůměrná akční jednohubka. Škoda jen telenovelového konce.