Recenze (92)
Příběh lodi Costa Concordia (2013) (TV film)
...spousta autentických záběrů přímo z lodi v době ztroskotání
Rebelka (2012)
Naprosto souhlasím s uživatelem Tuxedo - graficky moc pěkné, ale příběhem se to bohužel blížilo spíš k Disneyovkám. V budoucnu se na to ještě jistě podívám, prozatím je to pro mě, ale asi nejhorší film od Pixaru :-(
Sergeant Slaughter, My Big Brother (2011)
naked again :-D
Iron and Beyond (2002)
Kdo viděl Pumping Iron, musí se podívat i na tento "dodatek".
Ghost Recon: Alpha (2012)
Mazec, fakt paráda, Hollywood má na tomhle co dohánět! Škoda, že to není celý film.
Syčák Hesher (2010)
Joseph Gordon-Levitt mi v některých scénách přišel jak Johnny Depp ve "Strach a hnus v Las Vegas" :-)
Blesk (2011)
chyba? - když pouštěli Blitze z vazby, tak mu kromě bundy taky vrátili tu obálku s penězma - tu měl v ruce i ten mrtvej bezďák, takže podle otisků mohli mít důkaz :-)
50/50 (2011)
Za film **** + * za to, že mě dokázal skoro rozbrečet
Šmoulokoleda (2011)
Škoda že podobným způsobem není udělaný i film. Lidskými herci se to akorát zkazilo.
Lidice (2011)
Film by klidně mohl nést příjmení toho, kdo k filmu dělal hudbu.