Recenze (92)
Na hraně temnoty (2010)
Parádní film, překvapil. Seriál jsem neviděl. Možná kdyby od toho každý nečekal bůhví jakou pecku, dostalo by se filmu lepšího hodnocení.
Rio (2011)
Prázdný a předvídatelný děj. Zlá hudba v rytmu komerčních RnB sra*ek. Nezajímavé, bezcharakterní postavy. Otřepaný humor a hromada vykradených scén z jiných animáků. Mám rád Dobu Ledovou, takže budu dělat, že jsem tento film neviděl.
Na vlásku (2010)
Bez těch písniček by to lepší ...
Poslední vládce větru (2010)
Seriál Avatar byl mnohem lepší :-/
Ong bak 2: Pomsta (2008)
čtyři hvězdičky za film jako takový a pátá za "opilého mistra" :-)
Souboj Titánů (2010)
Viděl jsem to jako 3D v Letňanech, takže jsem se opět přesvědčil, že vidět film v kině je opravdu ta nejhorší varianta. Zkusim se na film podívat časem v PC v lepší kvalitě, ale zatim tomu víc než *** dát nemůžu :-(
Veni, vidi, vici (2009)
koukám, sem asi jedinej komu se to líbilo :-)
Gamer (2009)
Mazec :-) člověk asi musí bejt lehce ujetej, aby se mu to líbilo...
Umění lhát (2009)
Film jsem si užil na *** ale za nápad dávám **** Přesně takhle si představuju, že vznikla skutečná Bible...
Láska rohatá (2009) (TV film)
**** za vtipnýho Mádla, jinak bych dal ***