Recenze (92)
Sejmi je všechny (2007)
Tak trochu komedie, řekl bych. Líbilo se mi to víc než průměrný (***) film. Dobře to utíká a Cliw Owen si opět zahrál na porodní bábu.
Když si Chuck bral Larryho (2007)
Čekal jsem od toho mnohem míň. Spousta imho vtipných gagů a hlavně tyhle dva týpci jsou dobrá dvojka (herecká).
Karcoolka (2005)
Příběh: * Grafika: Totální odpad!!! I PIXAR měl v roce 1986 hezčí filmy.
Den nezávislosti (1996)
Svýho času jsem dal *****. Dnes jsem to po dlouhé době shlédl znovu, ale musím změnit hodnocení na ***. Před 11ti lety (to mi bylo 10 let) to pro mě byla větší senzace.
Pidihajzlík (2006)
Lepší než dnešní průměrná komedie. Takže ****
Zodiac (2007)
Nudnější drama jsem snad neviděl. Pro mě asi největší filmové zklamání tohoto roku. Příběh spíš pojednává o lidech vyšetřující Zodiaca než o Zodiacovi samotném.
Astronaut (2006)
Další z mála filmů, který předčil mé očkávání.
Hei tai yang 731 (1988)
Film mě moc nebavil, asi proto, že "hnusy", které zde můžeme vidět nejsou nic moc proti jiným v jiných filmech. Na druhou stranu si musíme uvědomit, že film je podle skutečných událostí. Takže **. Dopručuji hlavně těm, kteří si potřebují zvýšit nenávist k Japonsku ve směru nechutných faktů.
Most do země Terabithia (2007)
Tomuto snímku jsem asi hodně křivdil, mrknul jsem na něj spíše ze zvědavosti s očekáváním, že mu dám tak maximálně **, ale film mě velice překvapil.
Želvy Ninja (2007)
Ani Želvy Ninja nezůstaly pozadu v dnešním trendu zfilmovat nejznámější comixy. Snad jediná vyjímka oproti Spider-manům, Supermanům, Batmanům a jiných comixových hrdinů je to, že jsou Želvy Ninja film kompletně počítačově animovaný. Jako malý jsem přímo hltal první díly těchto zelených superhrdinů a trochu jsem měl strach, že film bude propadák. Opak byl pravdou. Zpracování i scénář se mi velice líbil. Určitě tento film nepatří mezi ty "špatné remaky".