Poslední recenze (6)
Inferno (2016)
Šifra i Andělé se tak nějak knižní předlohy ještě spíše drží, Inferno si půjčilo pouze hlavní postavy a hoooodně obecnou dějovou kostru..za mě velká škoda,jelikož kniha Inferno je velice zdařilá s detailně vystavěnou zápletkou a hlavně bez happyendu!! kdo zná knihu,bude hodně zklamán..tak mě to otrávilo,že ani Zimmer to nezachránil :(
Underworld: Krvavé války (2016)
Jsem velký fanoušek Underworldu....čtyři hvězdy za úžasnou Kate v latexu,která vypadá líp než v prvním díle a za nádherné prostředí zámku Hluboká,Prahy a Kutné Hory....děj se zbytečně šmodrchá a přitom je o ničem-paradox...místo aby přídali 30 min filmu a sérii konečně důstojně uzavřeli,natočí dalsí díl...film má mnoho světlých okamžiků,odcházela jsem z kina spokojená,ale Underworld si zasloužil skončit a skončit úspěšně,šanci nejspíš propásl s tímto dílem..
Stuart: Život pozpátku (2007) (TV film)
excelentní Tom Hardy....krásný film..