Recenze (59)
Pomsta mrtvého muže (2013)
Z ''neboheho'' madarskeho inziniera sa stane stroj na zabijanie, ktory hlada pomstu za smrt svojej rodiny. Lenze ono to nie je ani tak o pribehu, ale skor o sposobe akym to ujo reziser nakrutil. Pozera sa to proste dobre, je to putave a to romanticke napätie medzi hlavnymi aktermi je lepsie ako z romantickych filmov. Colin Farell vynikajuci ako furt, a dievčatko, ktoré koplo do osieho hniezda sa pomalicky stava mojou oblubenou hereckou.
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
''Prijímame takú lásku, o ktorej sme presvedčení, že si ju zaslúžime''. To je odpoved na otazku, preco si dobrí ludia vyberajú na chodenie takych ludí, ktorí s nimi zaobchádzajú akoby boli nič. Ak mate radi uprímné romanticke filmy, ktorych je dnes ako safranu, tak konecne ste sa ho dockali. Emma Watson nam vykvitla v krasnu zienku, soundtrack je vynikajuci, zaverecna scenka dojimava, proste treba to vidiet.
Starman - Výrobce hvězd (1995)
Sem tam pobavil, muzskemu oku polahodil, hudbou ohuril, krasnou Siciliou inspiroval, no dejovo zial neoslnil. Giuseppeho mam velmi rad a jeho slabsiu chvilku mu bez problemov prepacim :)
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Ponaucenie: Vyhybaj sa domcekom z pernika. Prijemne zistenie: Uz vieme, ze na svete su aj dobre carodejnice, a navyse su aj riadne kocky.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Nie som ziaden fanda star trekov, star warsov a podobnych hraciek, no musim uznat, ze som sa tu ani chvilku nenudil. Tolko vtipnych hlasok clovek nenajde ani v komedii, takze jednoznacne silne plus.
Každým dnem (2012)
Nadherny film, ktory ma az trikrat priviedol k slzam. Homosexualny parik sa snazi prevziat do svojej opatery maleho Marca, ktory trpi Downovym syndromom. Ked sa mu konecne dostavi laska, aku v zivote od svojej matky nedostal, veci sa mozu zvrtnut nezelanym smerom. Mnoho ludi ma predsudky voci nekonvencnym parom, avsak je velmi nestastne, ak rovnaky postoj zaujmu aj institucie, ktore rozhoduju o osude dietata. Marco zbožňuje šišky a happy ending, docka sa ho aj tentokrat?
Liga výjimečných (2003)
10 rokov mi trvalo kym som sa k tomuto filmu dostal, a dalsich 10 mozem lutovat ze som nad tymto nezmyslom stravil 2 hodiny mojho vzacneho casu. 2 hviezdy len kvoli Sean Connerymu, ale utekajte rychlo prec kadial sa da.
Hon (2012)
Jeden z najsilnejsich zazitkov za posledne obdobie. Je az neuveritelne, ako dokaze jeden detsky vymysel premenit zivot dobreho cloveka v peklo, z ktoreho uz niet cesty spat.
Za borovicovým hájem (2012)
Nemal som velke ocakavania, a hoci na zadok som z toho nespadol, ostal som milo prekvapeny, aj ked neviem presne z coho. Skvela rezia, podmaniva hudba a zopar silnejsich okamzikov. Skoda len, ze Ryan Gosling dvihol cvicky tak skoro, no zase dobre, ze sa dej presunul o zopar rokov dopredu, lebo Bradley Cooper vyzeral na zaciatku doslova ako vyliahnute kuriatko :)
Imaginaerum (2012)
Neviem no, asi som cakal viac. Vizualne prijemne na oko, atmoska skor ponurna, muzikalovy styl a spomalene sceny mi tu vobec nesadli. Ak hladate zazitok, tak na tejto zastavke nevystupujte a chodte dalej.