Recenze (146)
Táta na plný úvazek (2004)
Jakoby to už tak nebyl dost špatnej Smithův vtip, on si tam ještě obsadí Lopezovou...
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
The Best of Kevin Smith
Hledám Amy (1997)
Zvláštní komedie, která sice nezapře tátu Kevina, ale rozhodně se se svými staršími a některými mladšími "sourozenci" nemůže srovnávat... Každou chvilku příběh sklouzává k nějakému rozhovoru o homosexualitě nebo sexualitě, což se dá tolerovat - ale čeho je moc, toho je příliš. Když už vyjímečně mluví o něčem jiném, tak se to zase utápí v sentimentu a smutných očích Bena Afflecka. Aspoň že postava Bankyho je sqěle napsaná a když vysvětluje, že Santa Claus, velikonoční zajíček a milá lesba prostě neexistují, tak je to nepřekonatelný - osobně tuto scénu považuji za vrchol filmu. Díkybohu, že aspoň ten závěr se vyvedl a neskončil happyendem... 70%
Moucha (1958)
Úžasné. Další kousek odhalující krásu dříve točených hororů. Fantastická atomosféra zkombinovaná s výbornými hereckými výkony a na svou dobu opravdu povedenými triky a maskami způsobuje, že i když předem víte, jak milý André skončí, doufáte, že se přece jen stane něco, co ho zachrání... Vážně velice působivé 90%
G. I. Jane (1997)
Tak z tohohle musí být opravdu nadšená každá feministka. Ale jinak je to sračkaaaaa, protože když přestanou ti "tvrdí" chlapi Demi buzerovat a začnou ji brát - o co jde celou první část, ale přitom je každému jasné, že mezi ně nakonec zapadne, tak ten příběh začne tak šíleně nudit... A když ještě přidají zápletku s tím, že je Demi údajně lesbička, tak si tohle vážně už zaslouží promítat pouze na nějakém tom sjezdu bojovnic za emancipaci žen. Viggo byl sice upe sqělej a Demi byla aspoň docela pěkná, teda dokud měla dlouhý vlasy. No, takže prostě i kdyby se Ridley snažil sebevíc, tak ze shitskýho scenáře a příběhu, oscarovou story neudělá.. a bohužel neudělal ani průměrnej film... Za první půlku 30%
Scary Movie 4 (2006)
viz můj komentář k jedničce (i trojce)... A tohle má pořád Nielsena a chvilku i Sheena, což se cení... 3.nejhorší díl ze série...
Scary Movie 3 (2003)
viz můj komentář k jedničce... a navíc tohle má ještě Nielsena a Sheena a Pamelu... Takže 4.nejhorší dí ze série...
Scary Movie 2 (2001)
Nejhorší díl ze série... I ta "vtipnost" se vytratila
Scary Movie: Děsnej biják (2000)
Když na tohle člověk pohlíží jako na něco, čehož existence je a navždy bude naprosto zbytečná, tak se to dá - při dobré náladě - hodnotit jako celkem průměrné a celkem vtipné cosi (lépe to asi identifikovat nedokážu). A když se dobře bavíte, tak často dokážete odpustit i ty hooodně trapné scény... 2.nejhorší díl ze série...
Fanfán Tulipán (2003)
Do té doby, než jsem viděla původního Fanfána, tak tohle pro mě byla celkem pohodová oddychová komedie o nějakým tom nadrženým "šermíři". Ale jakmile jsem se setkala s původním snímkem a pochopila původní charakter jak hlavního představitele, tak celého filmu, se tohle pro mě stalo největší urážkou celé francouzské tvorby. Prostě nemohu pochopit, jak z něčeho tak poetického, vtipného a vkusného mohl někdo (ještě ke všemu sami francouzi) udělat takovou šílenou bezduchou hloupost a ještě ke všemu to stejně pojmenovat... Asi bych nebyla tak kritická, kdyby se tenhle "nový" Fanfán nepodobal tak moc tomu "starému" a kdyby se pokusili nějak lépe, vtipně, originálně námět zpracovat a obměnit jej - jenže tím se nikdo neobtěžoval a dokonce se v ničem ani nedokázal přiblížit svému předchůdci... 15% za pár ucházejících vtípků