Recenze (146)
Buffy, přemožitelka upírů (1997) (seriál)
Z nostalgie bych dala 5 hvězd, protože jsem u toho jako malá strávila hodin a hodin, když ale dnes zahlédnu na COOLu nějaký díl přijde mi spíš průměrný až podprůměrný. Těžko objektivně hodnotit, chtělo by se tomu zase začít věnovat.. 75%
Pension pro svobodné pány (1967)
Z filmu jde až příliš cítit, že patří spíš na divadelní prkna.. Abrhám je ale úžásný.. 69%
Valkýra (2008)
Oceňuji, že film si opravdu dokázal udržet německou atmosféru, ale s přihlédnutím k Tarantinově vizi nacistického Německa mě anglicky mluvící Hitler iritoval a výsledný efekt se tak zkazil. Filmařina je odvedena kvalitně, ale hlušší místa se především v první polovině najdou. Herecké výkony jsou podle mě kvalitní a člověk tak fandí Cruisovi, že chvílemi až zapomene, jak to s Adolfem nakonec dopadlo.. Více než o válečný film, které mě obecně nijak neberou, jde o velmi dobré drama o kolaborantech z období WW2, takže chválím.. 82%
Insidious (2010)
Dodneška se mě při vzpomínce na závěr filmu zmocní velmi znepokojivvý pocit...
Agatha Christie's Poirot - Vánoce Hercula Poirota (1994) (epizoda)
První díl, který jsem skoro od začátku prokoukla, což mu ovšem neubírá na kvalitě... Krásná vánoční atmosféra...
Rango (2011)
Za jasné klady považuji především zajímavou a neotřelou animaci, dobrý soundtrack a dále pak fakt, že dítě sedící vedle mě se zasmálo snad jednou nebo dvakrát, čili humor je na úrovni. Ovšem film u mě sráží několik věcí: 1) absolutně neholduji westernům, čili jsem nepochopila skoro žádnou narážku - to je ale moje chyba. 2) těšila jsem se na dabing Johnnyho Deppa a dalších, ovšem do Brna doputovala pouze česky předabovaná kopie - což je chyba distributora. 3) film má neuvěřitelně pomalé tempo (dobře zvládnuté akční scény mě musely vytrhávat z postupné letargie) - což je vina režie. 4) žádná z postav na mě nijak hlouběji nezapůsobila, bylo mi zkrátka jedno,jak to s nimi dopadne - problém scénáře. Chápu, že to někoho může nadchnout, ovšem já tento názor nesdílím... 45%
Hanebný pancharti (2009)
MISTROVSKÉ DÍLO
Californication (2007) (seriál)
Nudná a samoúčelně vulgární ubohost
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Rimmerovsky dokonalé...
Byla jednou jedna planeta (2008) (seriál)
Není nad objektivní kritiku