Recenze (1 594)
Hrozba smrti (2024)
Takové normální bezvýznamné béčko by to bylo, jenomže... Gyllenhaal ví přesně v čem hraje a podle toho se taky (ne)snaží a McGregor netuším, o co se snaží, ale vychází z toho pouze umírněnější verze sebe sama, což je prostě pekelný zážitek. Bez něj by to možná bylo na 3*.
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Jako téměř všechno ostatní post Endgame je i Quantumania zbytečná dětská atrakce, která má ale na druhou stranu současné nízké hodnocení trošku nezaslouženě, jen protože je srovnávána s předchozí érou.
Fate/strange Fake -Whispers of Dawn- (2023)
Z Fate univerza jsem viděl jen trošku přihlouplé Fate/Stay night a dokonalé Fate/Zero a v tomhle jsem se šíleně ztrácel. Moc nechápu, jestli jde o pokračování nebo alternativní realitu a tenhle film toho moc nenapoví a k tomu nové postavy jsou představeny dost minimálně, pokud vůbec. Na druhou stranu atmosféra připomínala právě Fate/Zero, kde se s tím vůbec nesrali a krev tekla po galonech, takže jestli tohle má být prolog k seriálu, tak mě navnadili maximálně. Ale samostatně to prostě nefunguje.
Flash (2023)
Pokud se vám nelíbil multiverse z Doctora Strange, tak se připravte.... na mnohem horší vyobrazení multiverza v podání DC. Je to prostě digitální bordel, tentokrát i včetně ksichtů. Jako sledovat cutscény z Injustice 2. Příběhově je to tak nějak průměrně OK a Batman a Supergirl a nakonec i oba Flashové se dokonce i povedli.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Uvidíme, jak bude vypadat eRkový sestřih, tady se totiž osekávalo dost okatě. Nebo to aspoň tak vypadá. Což je na druhou stranu hodně divné, jelikož Snyder měl údajně plnou kontrolu i nad touhle kids friendly verzí...
Renfield (2023)
Průměrná píčovina, kterou sráží jak Hoult (jindy slušný herec), tak Awkwafina (vždycky strašná herečka). Přehrávající Cage je k popukání, škoda, že je ho tam tak málo.
Twisted Metal (2023) (seriál)
Největší problém mám s tím, že co postava, to nesympatická piča, snad jen ten Sweet Tooth ušel. A Neve Campbell, ale ta je jen ve 2 dílech. No a potom taky není mi 12... Takže spíš tak 2,5*.
Batman (2022)
Takhle se prodává skvěle natočená, přesto obyčejná detektivka komiksovým nerdům. Film velice zábavný, ale název je jen lákadlo.
Denní směna (2022)
Tenhle film má plno chyb, za největší považuju ohrané klišé s nefunkční rodinou, slaboduše vykresleného záporáka a šablonovitý děj. Jenomže i přesto je to mezi současnou tvorbou takový jednooký král. Hodně slabé 4*.
Fresh (2022)
Bohužel, final arc s uhryznutými kulemi byl (i když skvěle natočený a sestříhaný) více než předvídatelný a docela kazí celkový dojem. Na úplný závěr se mi líbila subverze ve formě prchajícho černocha, nicméně film končí v pozitivním duchu, i když tak trochu zapomněl na henchmana Šóovi manželky, který jistě jen tak neodkráčí od zcela nebojeschopného masa...