Recenze (1 594)
Brainiac: Šílená věda (2003) (seriál)
Pokusy jsou docela zábavné, ale když se hodnocení snaží vytáhnout trapnými vtipy a tunami silikonu (jak jinak než v podobě implantátů) tak prostě víc než 3* dát nemůžu.
Bunkr smrti (2008)
Pamatuju si strašnou nudu a nesympatické postavy.
Muž v ohni (2004)
Perfektní filmový zážitek, ale podruhé bych si to kvůli té tíživé atmosféře už nepustil.
Wanted (2008)
Film, po kterém můžete dát Bekmambetovi ještě jednu šanci.
Howlův kráčející hrad (2004)
Nelíbila se mi hlavní hrdinka, které bylo asi uplně u prdele, že je najednou o xx let starší... A vlastně se mi nelíbilo ani to prostředí a celkově mě to nějak nenadchlo...
Cesta do fantazie (2001)
Opravdu, když se do filmu ponoříte, zažijete cestu do fantazie.
Hra o přežití (1994)
Příjemná různorodost padouchů, charismatický hlavní hrdina, krásná příroda, nejpředvídatelnější konec. Čistá zábava.
Pád do tmy (2005)
Na filmu je dobrá především hodně nadprůměrná klaustrofobní a syrová atmosféra, jinak je to klasická vyvražďovačka s jedním zvratem a nečekaným závěrem.
X-men: Začátek (2000) (seriál)
Nelíbí se mi animace, nelíbí se mi ta infantilita, nelíbí se mi vykrádání téhle značky.
Ordinácia v ružovej záhrade (2007) (seriál)
Videl jsem asi 5 minut, a nepochybuju ze je to stejna sracka jako jeji cesky ekvivalent.