Recenze (1 594)
Stalo se (2008)
Barák s šílenou babkou byl zajímavý, ale co ten zbytek?
Crash (2004)
Mnohem lepší než Magnolia, skvělý soundtrack, Matt Dillon, Michael Peña, Thandie Newton.
Domino (2005)
Trip.
Final Cut (2004)
Jsem zmaten. Takhle nedotažený námět jsem dlouho neviděl...
Gamer (2009)
To nejhorší z Death Race a Surrogates, podtržené absolutně dementní, epileptickou kamerou... Nadruhou stranu chápu, proč se to 12 letým dětem může líbit. "Je to nesourodá směs olizování, koz, prdelí a střelného prachu."
Americký gangster (2007)
Asi mě genialita tohohle snímku opět minula, ale já právě viděl "pouze" dobře natočený film.
Bez soucitu (2010)
Plešatý Travolta běhá po Paříži a střílí do všeho, co se pohne.
Ninja Assassin (2009)
Ninja Assassin, charakteristický znak: tma, krev a nabroušená létající věcička na řetízku. Je to jako cutscény z nějaké videohry zamíchané do německé kriminálky...
Legie (2010)
Akce byla dobrá, ale jinak to je kravina jak cyp.
Parfém: Příběh vraha (2006)
Je vidět, že i Němci dokážou natočit skvělý film (ale většina herců musí být Britové a Američani a musí se natáčet ve Španělsku :)).