Recenze (1 594)
Princezna ze mlejna (1994)
Nepohádka s neherci. Sorry ale tohle je i pro dementy moc dementní.
Princezna ze mlejna 2 (2000)
Viz Princezna ze mlejna a ještě 10x tolik.
Kameňák 3 (2005)
No hovadina největšího kalibru, vlastně ani nevím, jestli jsem to viděl, nějak se mi to míchá s jedničkou a dvojkou....
Kameňák 2 (2004)
Viz. Kameňák 3.
Kameňák (2003)
Přiznám se, že 2x jsem se zasmál.
Brutální Nikita (1990)
Slušný film, ikdyž né tak brutální jak slibuje název.
Kobra 11 (1996) (seriál)
Je to dobrý seriál když potřebuju odpoledne prostě vypnout.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Podle mě nejlepší díl série. Konečně se Rambo zbavil jakékoliv psychologie a jen mu to prospělo.
Horší než smrt (2007)
Kravina, zasmál jsem se asi tak 2x.
Kult hákového kříže (1998)
Ten konec se opravdu nepovedl.. Jsem jediný komu ta vražda Dannyho nakonec přišla jako děsná píčovina? Jinak je to luxusní film a přestože konec právě podtrhuje problematiku celého filmu, musím opravdu jednu hvězdu strhnout.