Recenze (1 594)
Batman XXX: A Porn Parody (2010)
Za Tori Black...
This Ain't Avatar XXX (2010)
Nekoukatelné. Ty Na'bi prostě vypadaj hnusně.
TRON: Legacy 3D (2010)
Sice spíš tak 4.5*, ale pořád MASAKR! V první řadě musím určitě vyzdvihnout soundtrack, který je prostě geniální, kam se na něj hrabe nějaký Zimmer. Za druhé zpracování Gridu - digitální orgasmus, Avatar hadr. Za třetí Olivia Wilde... no... prostě Olivia Wilde. Na druhou stranu se to ke konci trochu táhne a na postavu Michaela Sheena (WTF?) taky každý nemusí přistoupit.
Půlnoční vlak (2008)
Nelogické chování postav, strašně digitální gore efekty a divný závěr. To jsou 3 hvězdy dolů...
Z pekla (2001)
Z toho, co bylo od Moorea zfilmováno, se mi právě From Hell líbilo nejvíc. Z části protože se z toho nesnažili udělat akční popkorn (viz Liga), z části protože to není ani otrocký přepis (viz Vendetta a Watchmeni). Každopádně mě to bavilo, Johnny Depp pro změnu hraje trochu vážnější, ale přece jen pořád zfetovanou polohu, Heather Graham je prostě Heather Graham a Ian Holm na mě od doby "scény, kdy Bilbo v Roklince viděl prsten" působí strašně démonicky. Tenhle film pro mě byl prostě silný zážitek, ikdyž se tam vlastně nic pořádně neděje.
Vikingové (1999)
Proč se to jmenuje Vikingové a né třeba Boje ve tmě? :)) Ale teď vážně, film má zajímavý námět, ale z bojů není nic vidět - odehrávají se ve tmě. A někdy se to docela táhne...
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Zoufale průměrná a neoriginální "klasika".
Queen's Blade: Gjokuza o cugu mono (2009) (seriál)
To samé jako v případě první série, akorát si mnohem míň užijeme animovaných koziček.
Queen's Blade: Ruró no senši (2009) (seriál)
Kozatky se zbraněma. Nejdřív oblečené, potom ze sebe to oblečení sesekají. Kdo je na tohle tak trochu úchylný, tak si to užije, ale příběh nestojí za nic.
Mai-HiME (2004) (seriál)
Klasické klišoidní anime se školačkama a obříma robotama. Ale nadruhou stranu proč ne, uteče to fakt rychle a přece jen je to v mnoha věcech originální.