Recenze (1 594)
Pohřben zaživa (2010)
Zkrátit o polovinu... Opravit výdrž zippa, výdrž kyslíku, pokrytí v zemi, kde se ještě před pár lety honili s kamenama a klackama po poušti, chování hlavního hrdiny a pár dalších blbostí. Zachovat beznadějný konec.
Kanibalové (1980)
Nevěděl jsem, že csfd je plná vegetariánů, kteří nikdy nebyli na zabijačce a ani nikdy neslyšeli o tom, že myslivci občas střílí jen tak pro zábavu :)) Tak, poznámku k pokrytcům a jiným idiotům mám odbytou, takže k samotnému filmu - nechutný? Snad jen scéna "co se skrývá pod krunýřem", jinak je to v mezích. Šokující? Ano, i v dnešní době má svoje kouzlo. Nudný? Definitivně.
Red (2010)
První cca hodinka by byla klidně i na 5*, ale ten zbytek je tak zoufale nudný... No, pořád lepší Willis/Parker než Cruise/Diaz.
Klokan Jack (2003)
Další debilní rodinná "komedie". Jak se někde objeví Anthony Anderson, tak to jde skoro vždycky do hajzlu.
Santa je úchyl! (2003)
Suchá, černá a sprostá komedie. Kromě přeskočení na jiný žánr v závěru filmu nemám co vyknout.
Tron (1982)
Ehm... pohledem dnešního diváka? Vizuálně i příběhově hnůj. Líbil se mi ten "Bit", škoda že se nedostal do pokračování...
Poslední vymítání ďábla (2010)
Tento film skvěle vystihuje hláška ze Zahulíme, uvidíme:"To je příšerně zmatený film. Je posedlá, není posedlá, radši ať ukáže ty kozy!" Jak je zvykem u těchto "moderních" hororů, celou dobu se nic neděje, proto potěšil aspoň závěr. Stejně to je ale strašný shit...
Rallye smrti (2008)
Sterilní, málo krvavý film...
Animatrix: Světový rekord (2003)
Tohle a Druhá renesance - nejlepší díly Animatrixu.
This Ain't Star Trek XXX (2009)
Klasicky podprůměrná XXX parodie, v případě Star Treku ještě o třídu nižší než ty ostatní.