Recenze (62)
Sedm schodů k moci (2023) (seriál)
Hustyyy
Třináct životů (2022)
Napinave od zacatku do konce. Velmi silny pribeh. 5 hvezd
Korunní princ (2015) (TV film)
Krasna pohadka, svizna, dejova linie moc zajimava. Postavy skvele obsazene. Mozna jedine mohl byt trochu vymakanejsi ten drak. Za me ale super film, urcite kouknu znova.
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Je mi jasne, ze tocit super pohadky je tezke, ale tahle pohadka mela deje tak na 40 minut, zbytek byl navic. Dej se tahl. Libily se mi postavy vodnika a kancleru, naopak hlavni postavy nezaujaly vubec. Uplne mi tam chybela nejaka hudba. Podruhe uz se divat nebudu, snad ta pristi rok bude stejne pekna jako Korunni princ.
Vánoční příběh (2022)
Nevim dost rozpacity film. Velke mnozstvi postav, ze si clovek rika, ze tam hrajou snad vsichni. Vanocni pribeh kdyby se neodehraval ve vanocnich kulisach moc spolecneho s vanocemi nema. Za me, nic moc. Znovu bych se uz nekoukla.
Vstupenka do ráje (2022)
Krasna romaticka oddychovka s krasnou prirodou.
Tři bratři (2014)
Pohadka, ktera se nikdy neomrzi. Krasne hudebni zpracovani 3 klasickych pohadek.
Mezi živly (2023)
Neokoukane, napadite,vtipne.
Barbie (2023)
Ne ne neeee. Poselstvi za lepsi svet se da vyslat i jinam nez z ust plastove panenky. Jediny zabavny pocin je Ken a la Leos Mares. Jinak totalni vymejvarna mozku.
Přežít (1993)
Napinave, opravdu silny pribeh.