Recenze (262)
Stav ztroskotání (1983)
Nejprve jsem četl knížku, která si mi líbila a až pak viděl film. Vcelku to šlo.
Dlouhá bílá stopa (1982) (seriál)
Utkvěl mi jen první díl a zápletka se sloky na lyžích.
Malý partyzán (1950)
Viděno v kině se školu v 80.letech a hodně nás to bavilo. Pak viděno nedávno a pořád to není špatné.
Borisek, malý seržant (1975)
80.léta a povinná masírka v kině o pracovní sobotě...
Tam za lesem (1962)
Viděno povinně jako školák při povinných návštěvách kina v 80.letech a utkvělo mi, že to byla děsná nuda a vleklo se to... a vůbec nás to nebavilo. A nakonec soudružka učitelka seřvala celé kino, když jsme se začali smát scéně s morseovkou...
Polda - Konec (2024) (epizoda)
Skvělý závěr... k tomu odchodu song It's a long road... kdo zná, tak" ví " 🫠
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
Vizuál a celkové pojetí skvělé. Ale scénář, zejména původ želv a Třísky byl poněkud divný - pokud člověk vyrostl na seriálu Želvy ninja na stanici OK 3 v původním znění 😄
Ricky Stanicky (2024)
Bylo by fajn mít kamaráda Rickyho Stanickyho 🙂 Zábavná komedie. Když jsem viděl Cenu poprvé hrát ve filmu Voják, nikdy by mě nenapadlo, že utáhne komediální film.
Halo (2022) (seriál)
Hru vůbec neznám, ale zápletku a postavy jsem si průběžně googlil. Jako sci-fi seriál se mě to líbilo a to i po 2.sérii. Těším se na tu třetí.
Strážci zákona: Bass Reeves (2023) (seriál)
Jako nebylo to úplně špatný, ale pecka to taky není. Prostě naprosto průměrně průměrný seriál.