Recenze (202)
Hospodu vám nedáme (2006)
Tato komedie je hlavně díky Eddiemu Griffinovi celkem koukatelná. Nejdříve jsem se bál na další film od Johna Eyrese koukat (stačí se podívat na jeho jakýkoliv paskvil a budou Vám mé pochyby ozřejmeny), ale tohle bylo opravdu dobré.
Training Day (2001)
mně se to líbilo a nejen díky skvělému Denzelovi Washingtonovi a Ethanu Hawkovi.
Star Trek: Hluboký vesmír devět (1993) (seriál)
A dost Star Treků !!!!
Star Trek IX: Vzpoura (1998)
opět průměr, proč vlastně na to koukám ....?
Star Trek: Vesmírná loď Voyager (1995) (seriál)
prostě průměr
Star Trek X: Nemesis (2002)
pro mne šedá myška.
Star Trek: Film (1979)
na toto téma mám snad raději parodie.
Úkryt (2002)
moc pěkný thriller a opět zde Jodie Foster, tak jako třeba v Tajemném letu jela na plné pecky.
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Kdo by se nechtěl potkat s E.T.?
Vodní svět (1995)
Jsou dobré filmy, špatné filmy a pak něco mezi. Tohle je na 2 hvězdičky a víc ani prd.