Recenze (674)
Wonder Woman (2017)
Namalovaná Gal je vskutku Úžasná.
Útok na Bílý dům (2013)
Škoda, že tatík Tatum nezatancoval :(
Vše, co jste kdy chtěli vědět o cestování v čase (2009)
Jejich cestování způsobuje pěknej bolehlav..
Trestanec (2017)
Vykakáš balónek a šéfuješ věznici.
Vejdi do prázdna (2009)
Spoustu barevnosti, prcání a lítání...
GLOW: Nádherné ženy wrestlingu (2017) (seriál)
Za provazy bohužel končí bžunda.
Švýcarák (2016)
Zvláštní upcycling bordelu i mrtvol..
Rozpolcený (2016)
Mít tak koule jako Casey..
Život (2017)
Krásná vesmírná vyvražďovačka, pokračování netřeba!!
„Čtyři vraždy stačí, drahoušku“ (1970)
Proč už nevznikají podobné filmy??