Recenze (41)
Vražedná přísaha (2021) (TV film)
Nevím, co mě napadlo to pustit, ale už po 8 minutách mně krváceli oči i uši.
Brooklyn 99 (2013) (seriál)
Naprosto skvělý dabing! Hlavně Boyle (Joe Lo Truglio, v českmém znění Jakub Saic). :-)
Minuta po minutě (2019)
Na to se nedá koukat...
Bitch Slap (2009)
Zvládl jsem 20 minut. A to jsem se na to ani moc nekoukal. :-D
Valhalla: Říše bohů (2019)
Neuvěřitelně nudná pohádka o modrý karkulce, velkym vlkovi a myslivci s kladivem. Vždycky, když jsem si myslel, že už se začne něco dít, ten potenciál tam byl, tak to totálně zabili. Možná je to prostě takový styl, ale mně nesympatický a nezábavný. Po hodině a půl už vypadalo, že se začne něco dít, ale místo toho byl konec...možná ta lepší varianta. Nezachránily to ani asi čtyři rádobyvtípky, které tam byly jak na oko pěst. Kdyby po hodině nezačali lidi v sále mlít pantem, tak by se u toho dalo i schrupnout.
Bláznivá noc (2016)
Tak nějak úplně o ničem a skončilo to dřív, než se to stihlo rozjet...
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Docela v pohodě. Dal bych 4*, ale prostě mě iritují všudypřítomné multikulti, toleranční, socialistické a další s mým smýšlením nekompatibilní myšlenky či narážky.
Autobazar Monte Karlo (2015) (seriál)
To je jako sranda nebo dokument? ;) Ne teď vážně: Na můj vkus trochu nevyrovnané. Občas skvělé fóry a jindy zabitý celý díl. Dle mého by autoři měli omílat klasické autobazarnické praktiky na tisíc a jeden způsob a nevymýšlet blbosti a složitosti.
Supernova (2005) (TV film)
Výborné jako kulisa - neruší to přehnaně náročným dějem :-)
Dešťová víla (2010)
A morální ponaučení kde? Že se vždycky najde nějaký blbec, který to všechno za ty parchanty odse*e?