Recenze (282)
Smrtonosná zbraň 2 (1989)
Skvělé tempo od začátku do konce,,,to dnešním filmům chybí.
Tahle země není pro starý (2007)
O ničem a o všem..
Rodinná válka (2005) (seriál)
pohodovy serial,,s obcas vazne skvelymi vtipy.
Mlčení jehňátek (1991)
No, no.......musím říct, že jsem čekal uplně něco jiného...Očekával jsem brutální film s Anthony Hopkinsem v hlavní roli. Jenže tohle byla podle mě klasická kriminálka s trošku originálnější, nicméně očekávatelnou zápletkou. Tomuhle kouzlu jsem jenže nepodlehl. pro mě obyčejná kriminálka s lepším obsazením.
Hvězdná pěchota 2: Hrdinové Federace (2004)
Cekal jsem primeho nastupce 1. relativne originalniho dilu,,jenze kdyz jsem zapl tohle,,,od 1. sekvence mi bylo jasny,,o jaky ceckovy film se jedna...
Good bye, Lenin! (2003)
Na to, jaky to zvedlo rozruch a hovorilo se o skvelem filmu jsem cekal o dost vic. Pro me prakticky nulovy scenar,,pochybni herci a klasicke tema....nicmene jsem to vydrzel cele ty 2 hodiny bez trvalejsi ujmy
Hvězdná pěchota (1997)
scifi na druhou...Casper Van Dien je otřesný herec, ovsem zde hral prekvapive solidne,,na rok 97 musim vyzdvyhnout skvele efekty a pomerne neotrelou myslenku..
Brigada - Brigáda (2002) (série)
Už je to 2 roky co jsem ho viděl, nicméně jsem byl překvapen, že i rusové dokáží udělat velice zajímavý seriál,,situovany spise pro mladsi publikum.
Oko bere (2008)
V rámci možností originální film s velmi dobrým obsazením občas trošku zmatenou kamerou, ale bezproblémovým střihem. Letos se jede podle "univerzálního scénáře" a tohle je příjemná změna.
Přes noc třicítkou (2004)
Dobrá myšlenka,,v této realizaci pěkná konina