Recenze (39)
Fakjů pane učiteli (2013)
Hodne silena komedie... hlavne Pan ucitel mel v 1/2 filmu neuveritelny hlasky :-D
Zloba - Královna černé magie (2014)
nejprve jsem nevěřil, že mě to bude bavit, ale nakonec moc pěkný film, a Angelina se do něj naprosto hodila...
Rozkoš (2013)
:-)) Ona se bojí, že mi stále stojí za ní pro to jít. Stojí za to žít, stojí za to žít ...
Equilibrium (2002)
Muj jeden z nejoblibenejsich filmu
Raubíř Ralf (2012)
hodne originalni animak :-)... pecka!
S tebou mě baví svět (1982)
pro me je to jedna z nejlepsich komedii ceskoslovenske kinematografie :-)
Ultraviolet (2006)
Boze, proc? 5.minut mi stacilo a musel jsem to vypnout....
Pěst legendy (1994)
jak tady kazdy pise.... boje fantasticke, ale ta omacka a kecy okolo, na chvilku jsem to musel zastavit, protoze me to silene nudilo.... nakonec jsem se prenesl a dokoukal :-)...
Chceš mě, chci tě (2009)
pro me odpocinkovej film, G. Butlera mam rad a tak se mi tato komedie hodne libila...
Senna (2010)
bravo, na formule moc nekoukam, ale tohle je opravdu dilo! diky a jsem zase o neco bohatsi :-)