Recenze (17)
Mluv se mnou (2023)
Vlastně všechno co mě na dnešní mládeži štve je v tomhle filmu! Neuvěřitelně nesympatičtí herci. Hodnocení v červených číslech absolutně nechápu.
Senna (2010)
Parádní, neodtrhnul jsem od toho oči.
Batman (2022)
Eternal rain in Gotham City..
IO (2019)
Docela slušnej začátek post-apo, dál už bohužel nuda. Margaret je ovšem koukatelná.
Joker (2019)
Nakonec tomu teda 5* dám, ikdyž několikrát během filmu jsem zapochyboval jestli to bude za plnej počet. Nadruhou stranu finále rozhodlo že teda jo. Hodně syrově natočený. Takovej film tu celkem chyběl kor u DC. Cream White Room rules. :)
To Kapitola 2 (2019)
Až takovejhle průšvih jsem nečekal, totální nuda plná flashbacků. Chjo. :/
Mrazivá pomsta (2019)
Boj sněžného pluhu s mafií - remake. Původní film o pomyslnou 1* nepřekonán, ale i tak slušnej film. Humor v skandinávské verzi fungoval krapet víc.
Hellboy: Královna krve (2019)
1,5* C. R. A. P.
Halloween (2018)
Mike Myers je prostě kult, tady se povedlo snad vše. Rob Zombie by měl padnout na kolena a uznat svou porážku. Pátou hvězdu přidávám za soundtrack a úvod filmu včetně úvodních titulek, supr.. Halloween '18
V objetí ďábla (2015)
E. Hawkeovi mystery-horor celkem sedí. Film má dobrou atmosféru, slušnou hudbu a vynikající kameru. Bavilo. \m/