Recenze (125)
Rukojmí v Bella Vista (1979)
Špička ve svém žánru. Klobouk dolů před mistrovstvím pana režiséra Sequense!
Kronika žhavého léta (1972)
Konečně trochu objektivního pohledu na poválečnou historii!
Štědrý večer pana rady Vacátka (1972) (TV film)
Nádherný návrat rady Vacátka. Pan režisér Sequens detektivní žánr uměl jako nikdo jiný. A ti skvělí herci!!!
Smrt černého krále (1971)
Skvělý film skvělého režiséra.
Hříšní lidé města pražského (1968) (seriál)
Absolutní špička televizní tvorby! Před režisérem, jako byl pan Sequens, lze jenom v úctě smeknout.
Postav dom, zasaď strom (1979)
Vedle Vtáčkovia, siroty a blázni je toto pro mě nejkrásnější Jakubiskův film. Méně výtvarně opulentní než jiné režisérovy opusy, ale přesto plný překvapivých detailů, citlivý a s nádhernou hudbou P. Hapky. Mimořádné jsou i herecké výkony P. Nového, J, Březinové a O. Pavelky. Ač to zní jako provokace, řekl bych, že cenzura a normalizační kleště Jakubiskovi pomohli k větší sebekázni a ke vzniku filmového klenotu, dodnes nedoceněného.
Agent bez minulosti (2002)
Špičkový thriller se špičkovým Mattem Damonem v hlavní roli. Škoda, že herec v poslední době rozmělňuje svůj talent i své charisma ve filmech, které nestojí za nic.
Bourneovo ultimátum (2007)
Tři body jen s přimhouřenýma očima, skvělý Matt nezachrání slabý scénář. A závěr? že to všechno má na svědomí jen hrstka špatných pracovníků CIA, ale jinak je vše v pořádku? Kam se na ně s takovým ideologickým nátěrem hrabe major Zeman! S prvním dílem série o Bournovi bohužel nesrovnatelné...
Bournův mýtus (2004)
Tři body díky skvělému Mattovi. Bohužel od dob pana Ripleyho už nikdy nedostal hereckou příležitost hodnou jeho talentu.
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Vynikající seriál od jednoho z nejlepších českých specialistů na krimi žánr. Odlišný pohled na poválečné politické události, než jak se na ně dívají dnešní "vykladaši dějin", není na škodu.