Recenze (221)
LEGO® příběh (2014)
Ta lego animacia, lego efekty a lego svet ma omrzeli uz po 10 lego minutach...
Temný případ (2014) (seriál)
Vsetko super, ale to ukrutne pomale tempo je ubijajuce a nudi.
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Na rozdiel od First Class mi uz McAvoy nevadil, uplne iny level, scenu s Quicksilverom treba vidiet, Jennifer Lawrence vyzera uzasne, efekty su monstrozne, sentineli desivi, scenar miestami deravy, kde clovek skutocne nema sajnu, preco ma postava motivaciu konat, tak ako kona, ale som ochotny to prehryznut. Lepsie ako First Class..
Rivalové (2013)
Film bol super, ale 92% a 8. najlepsi film? To asi nie. Rychlost, az sa zjavuje smrt v ociach, krasne zeny, co viac moze chlap chciet? Zivot Jamesa Hunta. Alebo mozno ani nie. 80%
Zataženo, občas trakaře 2 (2013)
Ploche, hlupe, za to mega farebne. Ale vela smiesnych jedlych zvieratiek.
Don Jon (2013)
Uhoneny Joseph je cool, Scarlett je nadherna, sexi, proste bohyna a tam to vsetko konci.
Konfident (2011)
Pacilo sa mi to, ale mam taky pocit, ze z niektorych casti deja sa dalo vytrieskat aj viac.
Toy Story: Strašidelný příběh hraček (2013) (TV film)
Pekne, ale hrozne nedomyslene.
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Fetacke, dost debilne, ale miestami aj celkom vtipne.
Nevinnost (2011)
Prvych 15 minut som myslel, ze sa od nudy zastrelim, dalsich 45 minut to bolo celkom ok a zbytok filmu som len pozeral, ze co to do boha je, ako keby zacal uplne iny film s rovnakymi postavami. Celkove hodnotenie: wtf?! 40%