Recenze (351)
9. rota (2005)
Výborný film. Díky první půlce filmu, která se odehrává na cvičišti se divák sžije s postavami a druhou půlku filmu díky tomu prožije s hlavními postavami hodně intenzivně. Pobyt v Afgánistánu a temnější boje jsou hodně povedené a realistické. Film má navíc silnou atmosféru.
Gamer (2009)
Celkem povedené béčko. Něco tvůrcům vyšlo líp, něco hůř. Jestli máte rádi krev a střelbu tak se vám to nejspíš bude líbit.
Unaveni sluncem 2: Odpor (2010)
Ruské válečné filmy mám rád, ale tenhle mi vůbec nesedl. Střídání minulosti, současnosti na bojišti a současnosti nějakého vyšetřování je hodně matoucí a rozptylující. Dvě hvězdy dávám za vynikající bojové scény.
1612: Kronika smutných časů (2007)
Zajímavý film, ale takový nijaký. Pěkné scény scény se střídají z nudou a povedené okamžiky střídá slabší scénář. Ale za shlédnutí film určitě stojí.
13 samurajů (2010)
Přímočará samurajská řežba. Hned na začátku se rozhodne, že na konci to skončí strašlivou bitvou a film k tomu bez větších kliček a zvratů spěje. Zabijte je všechny.
Sluha Jeho Veličenstva (2007)
Povedený historický film s hezkými šermířskými souboji a drsnou závěrečnou bitvou. Místy film sice trochu zakolísá, ale klady o hodně převyšují zápory.
AZ-kvíz (1997) (pořad)
Celkem povedená soutěž. Kdysi jsem to hodně sledoval, takže jedna nostalgická hvězdička navíc.
Buly (1992) (pořad)
Vííítkovice
Top Gear 2010 (2002) (pořad)
Bizardní nápady, suchý humor a auto jako vrchol všeho lidského snažení. Seriálu nejde odolat.
Veselé příhody z natáčení (1988) (pořad)
Sranda a zábava na prvním,druhém a třetím místě.