Recenze (1 046)
Návrat Gremlinů (2017)
ako fan kratas fajn. no gremlini slaby, a hlavne iny ako sme zvyknuty..
Willyho kouzelný svět (2021)
Cakal som zabavnu blbost, no dostal som traposinu najhrubsieho zrna. Po 40 min. Som to musel vypnut.
Pach krve (2021)
Pozor spoiler !!! Kto sa tesi na nove dobrodruztva zmutovanych vyrehotanych kanibalov, ma smolu. Tento film stym okrem nazvu a scenaristu nema nic spolocne.co bude odzrkadlene aj na tunajsom hodnoteni od ludi na csfd... avsak ako novy film je to velmi slusny beckovy horor. 65%
Nechte ho jít (2020)
Prvu hodinu skratit na 30 minut. A zmenit do dementne chovanie postav. Mozny spoiler: Byvaly serif ktory mohol cakat ze to nepojde podla predstav a ide otvorit dvere bez zbrane..potom ma druhu sancu a k zbrani sa dostane, no namiesto toho aby kazdeho hned strelil do kolena sa necha odzbrojit... a ceresnicka na torte, ide do domu plneho magorov bez zbrane s prisitymi prstami. Este ze si odkladaju brokovnice aj s nabojmi vonku na verande.... mohlo to byt super ale s costnera eastwood nebude...
The Reckoning (2020)
Rozhodne to neni horor, ale pozriet sa to dalo
Linie horizontu (2020)
je to blbe, ale zaroven zabavne, co sa ceni, takze ako nenarocna zabava fajn. p.s. na konci som cakal ze aspon jeho uchyti zralok,.skoda..
Bloody Hell (2020)
Paradna hororova komedia.
Hunted (2020)
Slabsie 4*. Skoda toho divneho konca...
Lupin (2021) (seriál)
Vlelmi dobre, no vypustit von len 5 casti bol zly krok. Nijak neukoncene, len dobre rozbehnute, a zrazu jeb, koniec... cakaj rok...
Kolskaja sverchglubokaja (2020)
Nebyt prepalenej stopaze , a viac gore, tak dam 4* vyborna atmosfera , aj audiovizual...