Recenze (220)
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Za mňa bol toto najlepší Equalizer. TOP
Peklo - Inferno (2017)
Dobreeeee!
Nikdo tě nezachrání (2023)
S prižmúrenými očami dve hviezdy. Ja si neviem pomôcť, mne títo CGI mimozemšťania prídu vtipní.
The Return of the Texas Chainsaw Massacre: The Documentary (1996)
Až na tú pripečenú hudbu je to príjemný dokument s kopou "behind the scenes" záberov. Ortodoxní fans určite ocenia :)
The Quarry (2020)
tu aj najviac trpezlivý milovník slowburn filmov tri krát zomre...
Kostlivec (2023)
Nič nové pod strechou, ale za mňa je The Boogeyman výborná záležitosť a hnusne creepy monster movie. Rob Savage je budúcnosť horroru. Bez debaty.
The Passenger (2023)
Popis horror, by som tomu určite nedal. Za mňa to bola velmi dobrá psychologická dráma s prvkami thrilleru/horroru.
Pavučina (2023)
Dobrý rozbeh so zaujímavým twistom avšak trošku slabším záverom. Triková stránka tiež slabšia, ale celkovo nadpriemer.
Zvířata (2022)
Film je inšpirovaný skutočným príbehom holandského páru Margo Pool a jej manžela Martina Verfonderna, ktorí sa usadili na severe Španielska v dedine Santoalla. Film chladno a drsne ukazuje vývoj susedských vzťahov, ktorý vyvrcholí smutným koncom. Silná a zapamätatelná záležitosť.
The Last Voyage of the Demeter (2023)
Krásne, temné. Javier Botet je monštrum v tom dobrom slova zmysle. Øvredal je šikovný režisér, no možno mohol trošku pritlačiť :)