Recenze (46)
Dálniční hlídka (2019)
Za mne hezký film, nemá akční patos. Lidé jsou lidmi se všemi vadami a zločinci nejsou hrdiny!
Kluci z hor (2018)
Dám přes všechny nedostatky zde zmiňované, se mi příběh líbil a pan Lábus s panem Dejdarem to uchopili velmi hezky. I ostatní herci se snažili podržet toto dílko, jak jen to šlo. Tklivý příběh kde i v smutku nakonec ještě je naděje.
Kvaska (2007)
Řekněme, že oddechovka dobrá, netřeba nic řešit jen poslouchat muziku a nepitvat děj a herce. Oproti záplavě detektivek a lékařských seriálů, něco kde si vlastně i herci udělali srandu samy ze sebe. Rád jsem si to pustil vícekrát, nijak mne to nedráždí, takže budu s hvězdami štědrý :-)
Já, mé druhé já a Irena (2000)
toto je podruhé co jsem dal filmu odpad, normálně ocenim snahu ale toto je trapne, trapne, trapne a trapne! Nebyt Jima tek odpad je stále moc vysoké hodnocení, že se do toho vůbec nechal zatáhnout!!!!
Četnické humoresky (2001) (seriál)
,,Bunkr československého opevnění, který se objevil ve druhé sérii v díle „Čest rodu“ (18. díl) je MJ-S 16 (Výběžek), který se nachází nedaleko Hevlína. (inza222)´´ To je nesmysl, jedná se o MJ-S29svah u Mikulova, proto je v záběru i svatý kopeček :-)
Strašidelný hrad (2006)
Nikdy jsem nepoužil hodnocení odpad, vždy sem to bral jako že aspoň snaha, tady to je už opravdu mimo hodnotitelný rámec!
Fotograf (2015)
Film nikoho k ničemu nenutí, Roden zahrál bravurně nezadatelnou roli originálního individualisty Saudka. Nikde se netlačilo na pilu a jen malinko se nadzvedl přehoz, zakrývající bouřlivý ale i těžký život Saudka, pro mě oddechový film, byl sem zvědavý a něco málo bylo ukojeno. Nemělo to ambice velkofilmu, jen taková lehčí svěží záležitost, rád se na film podívám znovu.
Konečná (2013)
V tomto filmu se Arnold nepředvedl, prostě byl statický a věk na něm je znát v míře více než velké. Ovšem kvůli němu jsem si to novu nepustil, v tomto filmu se mi líbila jedna vedlejší role, kterou zahrál Johnny Knoxville, kdo znáte jeho působení z Jackass, tak potvrdíte, že nezklamal a byl sám sebou, scénář mu dal prostor být ujetý a on toho náležitě využil. To je jediný důvod proč dám tři hvězdy, jinak by byl film tak s bídou na jednu.
Tělo mého nepřítele (1976)
Takové nenáročné povídání, stále se to sune kupředu. Dá se na to dívat stále dokola a pokaždé to bude jiné. Takže pro mě zajímavý snímek :-)
Na druhý pohled (2014) (TV film)
Nic jsem nečekal, ale nemohl jsem se odtrhnou. Klidně unesu reprízu, film co mi nevadí dvakrát je na 4 hvězdy. Mělo to i nápad, ne moc složitý ale v komorním TV podání toho bylo akorát.