Poslední recenze (51)
Mandalorian (2019) (seriál)
Příběh tam je a vlastně není. Ale každý díl je o něčem jiném a vizuálně je to úplná paráda.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
No nevím, tohle jsem tedy nečekal. Místy je to jak nějaký horor z 90. let, fakt. Hudba mi moc nesedla. Mile překvapila jedna postava, kterou známe z několik filmů jedné série. A trošku jsem čekal, že v tom mnohovesmiru budou cestovat vícekrát. Je teda fakt, že u toho velkého skoku se mi v kině udělalo trochu nevolno, protože mi přišlo, že se točím s nimi, a to to nebyla 3D projekce. Nevyužitý film. Jo a alespoň si přečtěte obsah seriálu WandaVision.
Moonfall (2022)
No nevím, tohle už je celkem hodně přehnané, ale budiž. Nápad zajímavý. Nicméně některé dialogy nebo monology hlavních postav byly při nejmenším zvláštní. Film se tváří jako nějaký velký výtvor, ale hrají tam vlastně jen 3 herci, ostatní jsou komparz. První 3/4 filmu děj hrozně časově skáče a jako divák jsem z toho byl trochu zmatený, protože jsem pak vůbec nevěděl, kolik času uplynulo a kolik zbývá do nárazu. V poslední části hezké záběry. Den nezávislosti 2 je za mě lepší film než tento.