Recenze (453)
Vánoce naruby (2004)
Velice slušná vánoční komedie. 60%
Listopadová romance (2001)
Docela ohraný žánr komedie proti kterému nic nemám no ale v hlavní roli herečka(lamačka srdcí), která svým vzhledem je pro mě vtip, nechápu proč jí zrovna režisér Connor angažoval a raději to ani vědět nechci. Jinak sázka na jistotu vyšla. Pochválil bych za hudbu Younga, ta se povedla. 35%
Hra o trůny (2011) (seriál)
Dovolím si hodnotit trošku sebevědomě, ale je to tak. Hra o trůny(Games of thrones) je nejlepší Fantasy seriál všech dob, nikdy jsem neviděl fantasy seriál na takové úrovni. A to čím se hra o trůny liší oproti ostatním seriálům je vzestupnost, protože vysoce zvedlá lat'ka se každým dílem zvedá výš a výš. 85%
Zelená míle (1999)
Suprový filmu na přelomu století, Darabont je veliký borec. Co se týče herců skvělé Hanks jako vždy extratřída a skvělý výkon ve VR Duncana. 85%
Holky fotbal nehrajou (2007)
Stejně dobře:D Janszene v přátelském utkání českých reprezantentek s malými Žernoseky ( 8.liga mužů) skončil zápas 2:7 asi ne no, jako fotbalistovi mě to bije úplně do očí... SCI-FI!
Barca - Real Madrid, víc než jen zápas (2008) (TV film)
Srdcovka, obrovská rivalita mezi kluby, hráči, fanoušky. Dva odlišné a nenáviděné tábory. Je spoustu klubů, co mezi sebou mají vyšší rivalitu a to je ještě zajímavější. 80%
Star Wars: Klonové války (2008)
Aha
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Jak takovýhle film může vydělat 800m§ sakra? kde to jsme... Tupé průměrné, přeceněné sci-fi
Kráska a zvíře (1991)
Disney opět nezklamal příjemný animák se skvělými songy. V dětství milovaný animák. 55%
Netvor (2011)
Trošku smůlu, že hodnotím po shlédnutí Justina Biebra z toho sem se skoro poblil a v životě jsem neviděl nic horšího a jen tak to asi nic nepřekoná. Ale k filmu.. Díky horší náladě jsem se zaměřoval na maličkosti a hledal chyby, kterých bohužel bylo několik. Snaha o nějaké kopírování se prostě vůbec nepovedla.Možná kdybych byl holka bylo mi 9 a měl dobrou náladu tak 1.hvězda. ODPAD