Recenze (107)
Sedm (1995)
Úžasně strhující, ale skoro si přeji, abych to byl býval neviděl... závěr na mne opravdu negativně zapůsobil.
Mise (1986)
Nádherný, jednoduchý a přitom hluboký film. Výborné herecké výkony, dobrý spád, krásná hudba.
Všichni říkají: Miluji tě (1996)
Místy absurdní, ke konci trochu nepřehledné, ale ve výsledku milé a vtipné setkání s Allenem.
Spider-Man 3 (2007)
Nechápu jen, proč z Petera udělal režisér takového ňoumu, trochu to odporuje jeho předchozímu vývoji...
Poslední neděle (2009)
Váhám mezi 3 a 4*. Film není špatný, ba naopak, ale místy je trochu prázdný, táhne se (až nudí). Přitom je v něm spousta prostoru pro hlubší psychologii zejména McAvoyovy postavy - jeho vztah k Máši je hrozně povrchní a z čistého nebe, bez pozadí... Plummer a Mirren jsou ale excelentní!
Milionář z chatrče (2008)
Pěkný odpočinkový film, ale asi nic, k čemu bych se vracel.
Šťastný smolař (2012) (TV film)
Ční vysoko nad český televizní průměr.
Na vlásku (2010)
Lehce nadprůměrný animák.
Skyfall (2012)
Byl jsem velice, velice příjemně překvapen. Líbilo se mi zasazení do prostředí Londýna a skotského venkova. Takhle už mě dlouho žádný akční film nestrhl, od začátku až do konce je nabitý akcí, vtipem a šarmem. Žádná guilty pleasure se nekoná - při sledování jsem se necítil ani chvíli hloupě. Opravdová žánrová špička. Tečka.
Casino Royale (2006)
Bondovky s Craigem jsem se hodně bál, ale byl jsem velmi, velmi příjemně překvapen. Přeřazení na vážnější kolej sérii prospívá...