Recenze (18)
Captain America: Občanská válka (2016)
Poriadna dávka akcie a humoru . Nové postavy dokonalé zapadajú . Za mňa určite najlepší spider-man , ktorého keď vidím s Iron-manom som v 7 nebi . Určite to prekonáva Avengers 2 a o vlas winter soldier . Za mňa 93% .... PS - TeamCap
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
1 až 8 séria 90 % 9 séria 67% ostátné som nepozeral a ani neplánujem stačila mi posledná čast ktorú som pozrel zo zvedavosti kde zosmiešnili Charlieho
Ghost Rider 2 (2011)
ako som písal v jednotke bez onamných látok to nejde
Ghost Rider (2007)
bez onamných látok sa na to nedá pozerať
Amazing Spider-Man 2 (2014)
viuálne efekty a hudba sa im podarila , ale zase to nemá ani hlavu ani patu. Polka filmu kecania a ku koncu bitka 3 zaporakov , celé zle .
Amazing Spider-Man (2012)
tento reštart bol uplne ale uplne zbitočny .Považujem to za nejaky fan made film . Záporak o ničom , zmutovana jašterička ktorá prekacovala auta v meste. Žiadne zoznamovanie zo schopnosťami , par trikov na skejte a tancovanie na tici v autouse, obsadie tež nič moc az na Sheena ktorý stvarnil strýčka Bena perfektne kvoli nemu jedna hviezda
Muž z oceli (2013)
už tu bolo tolko filmov o supermanovi že ma to už ani nebaví pozerať , obsadenie celkom obstojné triky miestami ako z PC hry 72 %
Temný rytíř povstal (2012)
slúšné pokračovanie Temneho rytieta 88%
Temný rytíř (2008)
Batmana ani cele DC nemám moc vláske . No Temný rytie naozaj stál zato pozretie , vyborný Christian Bale ktorý v roli Batmana nemá konkurenciu . Jokera spracovali vynikajúco šialený a charizmaticky záporak ktorý da batmanovi poriadne zabratť. 95%
Iron Man (2008)
skvelé obsadenie , skvely príbeh nemam slov 90 %