Poslední recenze (15)
Ptákodemie: Děs a hrůza (2010)
Bylo to tak špatné až to bylo dobré. Nemůžu se dočkat pokračování.
Sucker Punch (2011)
Dost mě to zklamalo. Z trailerů jsem čekal nabušenou akci. Předchozí filmy od Snydera se mi moc líbí, hlavně jejich stylyzace. Akorát tady jde vidět, že když nemá scénář, tak i ta stylyzovanost nic nezachrání. Celý film je tedy přehnaně dlouhým videoklipem, který v sobě nemá řádně ukotvená pravidla, a když už nesnaží se je moc dodržovat. Takže si rejža může natáčet scény odehrávající se v různorodých prostředích, japonském chrámu, steam punkové válce, středověku atd. Bez toho, že by se nějak hlouběji obtěžoval vysvětlit, proč si vybral zrovna tohle či tamto prostředí. Asi proto, že jsou cool na pohled. To by bylo super, kdyby v nich odehrávající se akce měla nějaký pocit napětí a rostoucího adrenalinu. To bohužel odpadá, přesto že děvčata střílí a sekají o sto šest, působí nezranitelným dojmem a krom dvou případů za celý film nikdy nedostanou nakládačku. Prostě někde vtrhnou, všechno co se hýbe zabijou a stejně lehce vypadnou ven. Za zmínku stojí soundtrack, ten je opravdu povedený, obsahuje remixnuté staré klasiky do moderního hávu. Třeba Tomorrow never knows od Beatls nebo We will rock you od Queenů.
Ještěři (2001)
Jednu hvězdu. A to za úvodní sex scénu.