Poslední recenze (7)
The Gracefield Incident (2017)
moc se mi do toho nechtělo já na ty návštěvníky z vesmíru moc nejsem ale v průběhu filmu jsem se do toho zahryzl .....ale pak přišel ten sladký konec......to neeeeeeeeee
Run Like Hell (2014)
ach jooo!tak tenhle "Akční / Horor / Thriller" je blbej od začátku až do konce........za mě zbytečná ztráta času!!!!
Pastýřova panenka (2010)
k tomuhle filmu se určitě ještě několikrát vrátím.......film mě hodně bavil dobrý příběh krásná žena krásná příroda trochu koziček s kůží i bez kůže.... čekal jsem že to bude plný násilí nechutných scén,,,,,,,ale nakonec se na to hezky koukalo....... ........konec do sebe krásně zapadal......