Recenze (178)
Noční vlny (2003) (TV film)
Opravdu strašně nezajímavé. Ale ne že by se na to nedalo dodívat, když se člověku nechce spát.
Holky z kalendáře (2003)
"Lilie útočí!" :D
Chci se líbit (2005)
Šťastná Juliette a její recept na tuňáka v tomatě mě vždy zaručeně dostane :) To je humoru :) update: musím hvězdu přidat. Juliette je mi až nechutně podobná! >:)
Norbit (2007)
už dlouho jsem se u takovéhle hovadiny tak nepobavila. A to i při třetím sledování :) "Jsi zlááá, Raspušo, zláááá!" (To mám teď doma denně na talíři :D )
Dharma & Greg (1997) (seriál)
Povzbuzuje mě především všudypřítomná myšlenka, že i dvěma naprosto odlišným bytostem to může klapat ;)
Dr. House (2004) (seriál)
Snad jediný seriál, který si v poslední době udržel mou téměř pravidelnou sledovanost. Koukala jsem přes léto (2008) i na opakované díly, a bavily mě jen o malinko méně než napoprvé. Každopádně první díl čtvrté řady byl vítaným osvěžením, už nepamatuju, kdy jsem se u televize smála nahlas a tak často. >To mluvíte na mě?< :)
Láska nebeská (2003)
"But... you never talk to me. You always talk to Peter. You don't like me..." ... "It's a... self-preservation thing, you see..." Viděla jsem to stokrát a vždycky mě to dostane.. :) *sigh&sniff*
Cha Cha Cha (1989)
moje srdcová záležitost. Poprvé shlédnuto pozdě v noci na ČT2 s hlasitostí na stupni 1, aby na mě nepřišli rodiče :D