Recenze (178)
Battlestar Galactica: Plán (2009)
a tohle bylo jako co? Nejdřív jsem myslela, že se dívám na Válku světů 3, jen s lepšími triky. Pak jsem myslela, že si někdo udělal srandu, namátkově vybral tisíce replik z různých sci-fi filmů a zcela náhodně je poskládal do scénáře, který pak donutil na kameru odříkat skupinu nesympatických herců-zoufalců. Úplně nejvtipnější (za to jeden bod, protože jsem se fakt smála) ze všeho byla skupinka blbečků hrající jakýsi futurobasket a jejich stupidní plky a jednání po výbuchu. No nic.
Air Force One (1997)
na druhou stranu... už dlouho jsem se tak nenasmála.
Protektor (2009)
úžasná hudba celým filmem.
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
tenhle seriál opravdu z hloubi duše nenávidím a je mi při něm trapně za všechny ty rádobyvtipné postavičky. Odjakživa.
Dva týdny štěstí (1940)
jedna hvězda navíc za ty bílé Adininy šaty na tanečním večírku :)
Postel plná růží (1996)
asi jsem cynické poťouchlé hovado ;) (ad halogenka)
Kapsáři a falešný uhlíř (1988) (TV film)
tento film jsem jako dítě milovala, četla jsem i knížku a ta též patřila k mým oblíbeným. Dnes se nalepeným čelům a M. Donutilovi v dresu Japonce musím hrozně smát, ale pořád mám ty příběhy moc ráda a pokaždé se se zájmem podívám.
District 9 (2009)
tak to se hodně povedlo. Zajímavé, jak docela odporné stvoření dokáže vyvolat sympatie. Hlavně ten malej neměl chybu :)
Divoká noc (2005)
těžká s....a plná nesympatických ksichtů.
Vyprávěj (2009) (seriál)
no, trochu nuda, ne? Jakoby se tam za každou cenu a dost násilně snažili narvat vše, co bylo pro tu dobu typické.Mlaďoši navíc všichni strašně nesympatičtí. Na další díl mě to teda rozhodně nenalákalo.