Recenze (119)
Zastav a nepřežiješ 2 - Vysoké napětí (2009)
Hrozná kravina a ztráta času!
Bezva finta (1985)
Začátek filmu je úžasný, bohužel poslední půlhodinka je slabší
Chuck (2007) (seriál)
příjemný seriál u které muže člověk vypnout a bavit se
Svět hledá superhrdinu! (2006) (pořad)
tohle už nikdy víc!!!
Ráže .45 (2006)
V půlce filmu jsem usnul tím pádem žádná bomba, navíc role nevyvážené.
Krokodýl Dundee v Los Angeles (2001)
Sice je to nastavování vynikajícího prvního filmu ale i u tohoto jsem se příjemně bavil a rád se na něj podívám.
Eso es (1982)
Nevím proč, ale přestože mám Belmonda v oblibě tento film mě nepotěšil. Není vysloveně špatný jen jsem se u něj ani moc nebavil
Asteroid (1997) (TV film)
Velmi podprůměrný film který je opravdu ztrátou času
Milionář z chatrče (2008)
Velmi slabé a ještě víc přehodnocené. Nechápu to hodnocení většiny natož získání Oskarů.
Ženy v balíku (2008)
pěkný film na relax, člověk se zasměje a pobaví, nic víc nic mín