Poslední recenze (69)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Ještě sem to neviděl ale určitě to bude na 5 hvězd.
Očista: Anarchie (2014)
Je to lepší než jednička,hlavně proto že se odehrává v ulicích kde je chaos,a ne jenom v jednom zkurvenym domě.
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Je to fakt prdel a asi nejlepší díl,ta první scéna s honěnim byla fakt dobrá a některý hlášky byli fakt k posrání vtipný.Jediný co mi vadilo je že posledních asi 15 minut už to bylo trochu jak v nějakym romantickym filmu,ale pak to ta scéna v titulkách v tom kině napravila.