Recenze (467)
Chobotnička (1983)
Ta scéna s letadlem na začátku je prostě parádní, ale klauny...klauny já nesnesu.
Srdečné pozdravy z Ruska (1963)
Jsou tam momenty, který se mi vopravdu líbí (plavba v podzemí Istanbulu, zápas s bábou č.3...) a bond girl, která se mi taky vopravdu líbí. Možná bych to měl napsat vobráceně, tu holku jako první, protože je fakt krásná.
Návštěvníci (1983) (seriál)
Točilo se to v našem městě, dodnes si pamatuju ten humbuk. Dáda byla krásná a amarouny se zdály být jen takovou hříčkou.
Tarbíci (2011) (seriál)
Moderní, svěží, vtipná, nápaditě nakreslená pohádka. Dílko mají na svědomí čeětí autoři, což mě těší. Hezká hudba a opravdu chytlavý úvodní song jsou další plus.
Škola života (2009)
Jeden spoilerový vzkaz hlavní hrdince: "Protože seš blbá". Jinak film je příjemnej, atmosférickej, zajímavě nasnímanej, ke konci už trohu nudící a celkově hodný shlédnutí. Potěšil Alfred Molina coby tatínek, hlavně ve scénách, kdy se rozčiluje:)
Osvobození Prahy (1975)
Tenhle film musím hodnotit tak nějak dvojznačně. Jako malí kluci na základce jsme ho žrali, přehrávali si z něj scény (né na videu, to tehdy ještě tak nějak nebylo, ale ve škarpě s dřevěným samopalem - fakt to tehdy kluci dělávali), malovali bojové výjevy a vášnivě diskutovali, který tank přijel do Prahy jako první. Když vidím film dnes, tak se samozřejmě navzdory vážnosti tématu mnohde neubráním smíchu nebo jedovatým poznámkám. A ještě třetí rozměr má celá ta věc - natočí dneska někdo podobně výpravný film o Pražském povstání?
Láska všemi deseti (2012)
Zásadní souboje této romanťárny se odehrávají na dost neobvyklém poli. To je plus, i když na můj vkus už toho klepání bylo až trochu moc. každopádně jsou ty i další plusy: neokoukaní herci, svůdná francouzština, pohledné ženy, šarm a svěžest. Příjemné.
Dívka, která si hrála s ohněm (2009)
Nepociťuju nějakej sešup oproti prvnímu dílu, páč ani z něj jsem nebyl nějak paf. Líbilo se mi rozšíření motivu institucionální zvůle a žeru boxera:)
Smrtonosná zbraň (1987)
Na tohle člověk neni nikdy starej.
Carrie (2013)
Největší strašák je tu Moorka, takovou mamču bych fakt nechtěl. Jinak je to přes všechno nadpřirozeno vlastně hodně civilní film. A to je dobře, já to beru. Mám dokonce pocit, že se mi to líbilo víc než originál. Ale ten jsem viděl asi před 20 lety, takže si ho budu muset připomenout.